Tuesday, December 21, 2021

Dejta äldre män

Dejta äldre män



Sällan närmar sig yngre killar mig. Jag är upprörd pga Dejta äldre män såg fram emot en ny upplevelse och det gick inte som jag ville att det skulle gå. Denna beslutsmatris är subjektiv vilket gör attraktion irrationell och ologisk, men samtidigt kan du inte tvinga någon att gilla dig än mindre älska dig. Han behöver inte vara en vild Playboy. När en ny relation väl är inställd på dina vägar kan en ny relation också störa den kreativa fantasin inom ditt valområde, eftersom du nu tänker på den andra lika mycket som att ditt arbete stör flödet, dejta äldre män, särskilt att vara så tillgänglig i den digitala tidsåldern.





Tillhandahålla tjänster över hela världen



Postat 12 juli, dejta äldre män, Betygsatt av Kaja Perina. Det har skrivits mycket om att dejta äldre. Önsketänkande och magiskt tänkande skapar behovet av att dejta äldre män en känslomässig oskuld, som inte existerar, om inte datumet strålas här frusen, i viloläge från 10 års ålder, eller yngre, från en annan planet.


eller Mrs. Precis vid 20 års ålder är inte Mr. Redan vid åldern. Ändå blir vi alla inställda på vårt sätt, så du kan ana något dejta äldre män, äldre förhållande, och det är bra, och du kanske behöver vara ensam, dejta äldre män, men det blir ensamt eftersom många singlar i höghus upptäcktes under covid och önskade att det fanns någon att prata med eller dela en upplevelse.


I huvudsak behöver nästan alla vara med något eller någon, en så kallad objektrelation, och om av sentimentalt värde så mycket bättre. I huvudsak, på ett äldre datum är du som en terapeut, men saknar utbildningen och etiska begränsningar, dejta äldre män, kunskap, erfarenhet och förståelse för mänskliga relationer, och om de är av helt olika ålder——med mer än 15 års mellanrum——har separata inlärningskurvor, förvärvad smak och uppförandekoder från den ständigt föränderliga kulturen.


Denna åldersskillnad som orsakar relationsproblem är ganska normal och kan förväntas, men är smärtsam om du helt enkelt är på olika våglängder utan eget fel.


Liv och sociala normer är orättvisa. Generellt sett, över hela planeten, kan äldre man uppvakta en dejta äldre män kvinnlig——inom gränser som utvecklas, intestinal styrka och en laglig behållare——men en äldre kvinna som dejtar en yngre man, oavsett hur fördomsfritt samhället är, verkar fortfarande vara ett kulturellt tabu, eller märkt i det nedsättande: en puma kontra en lounge ödla. En puma har en negativ klang. Här är en smutsig liten hemlighet dejta äldre män vet redan: Människor dejta äldre män dejt för sällskap störd av sex : från lust till limerick, dejta äldre män, men i slutet av dagen, såvida du inte har lika mycket att prata om efter sex som före sex, kommer förtroendeförhållandet inte att leda någonstans, och vad som utgör första basen till ett homerun förändras hela tiden.


Och många människor är helt enkelt blyga eller introverta, eller om konstnärliga behöver utrymme och ensamhet för att tänka. Av dessa skäl är många riktigt trevliga människor ensamma: en gång brända, två gånger blyga. När en ny relation väl är inställd på dina vägar kan en ny relation också störa den kreativa fantasin inom ditt valområde, eftersom du nu tänker på den andra lika mycket som att ditt arbete stör flödet, dejta äldre män, särskilt att vara så tillgänglig i den digitala tidsåldern.


Många fantastiska dejter inser helt enkelt inte denna flödesfaktor av rädsla för att förlora sin framkant, eller är villiga att investera i det känslomässiga dejta äldre män det kräver att etablera en ny relation. Och så finns det informationsöverbelastning och respektlöshet. Många äldre gör bokstavligen en av dessa bakgrundskontroller på dejta äldre män datum förstör mysteriet som borde utvecklas som att skala en lök.


Om du vet för mycket för tidigt är det besvärligt och paranoid. Faktum är att i terapi har jag inte en ny klient kompletta långa formulär. Jag vill ha dem dejta äldre män dela med mig på sitt eget sätt och tajma vad som är viktigt för mig att veta i deras takt. Detta delande mönster gör en terapeutisk skillnad i bedömning och resultat.


Terapi är ingen dejt. I terapi är reglerna tydliga. Jag har ingen skyldighet att dela med mig av mitt liv——ett blankt blad, dejta äldre män. Den terapeutiska relationen är asymmetrisk monetariseringsinsikt som kulminerar i effektiv förändring. Men på en dejt med en äldre person är det som att två terapeuter interagerar och bestämmer vem som är klienten och vem som är patienten. Det är förvirrande, och i verkliga livet stämplas det som kontrollfreak, eller en person som inte lyssnar.


Om du vill att någon ska gilla dig, prata om den andra dejta äldre män varigenom ökad intimitet baserad på socialpsykologisk forskning om hur man relaterar och "ansluter". Även om du försöker förstå den andra – men dina egna blandade känslor stör – eller kan underlätta, bra, så tänker du alltid varför den här personen är här, vad behöver de och vad är min alternativkostnad?


Dejtingspelet är inne dejta äldre män reda ut varje känslomässig livshistoria, men denna upptäckning är osammanhängande. Processen är slumpartad och ansträngd, dejta äldre män, och filtreras genom individuella och dubbla minnen.


En dyad är dejta äldre män. Den psykologiska sofistikeringen för att förstå allt på en dejt är enorm, och det är därför dejting är förvirrande och ofta senare undviks eller inte är värt besväret. Här är det praktiska problemet. Om erfarenheten är tolkningsbar och minnen är felfria, blir dessa överlappande faktorer ett recept på ödet, och det är därför känslorna är höga i dejting som jonglerar med hopp, övergivenhet, svartsjuka, rädsla, acceptans och förnekelse, vilket gör vissa första dejter bättre än andra.


Det är uppenbart, eller blir uppenbart, att en person vid en viss ålder inte är en gåva i en kartong vars innehåll du kan packa upp rent och oskadat. Alla du möter har en unik livshistoria, med dejtingspelet avslöjandet av detta förflutna——oavsett om det är sant eller inte——men som personen har berättat för dig. En hög EQ, emotionell intelligens ger vissa fördelar i dessa tvetydiga sociala situationer. Dejten utsätter dig för flera tolkningsversioner av en livsberättelse. Om din dejt har ett dysfunktionellt förflutet, eller det är din mening, måste du sedan i realtid bestämma dig för att gå vidare eller inte, och den andra personen har samma problem med dig——om det är värt ansträngningen att hantera detta tidigare, eller för att rehabilitera och vårda den förmodade skadade tillbaka till interpersonell hälsa.


Detta gör oddsen för en dejta äldre män datum. Ha dock detta i åtanke. Om du är osäker på deras mentala hälsa är du inte deras räddare eller deras terapeut. Om du kastar upp händerna i frustration, eller har en negativ magkänsla, känn dig inte skyldig.


Du hade ursprungligen ingen aning om vad du gav dig in på den första dejten, men du gav det ett försök——och varför inte——och nu vet du mer än du ville. I det här fallet är lojalitet mindre en dygd än naivitet.


Livet är för kort för att slösa tre månader åt gången engagerad, arg, dejta äldre män. Ett datum är dejta äldre män den närmaste framtiden——en nära framtid som mycket väl aldrig kan bli sig lik igen om personen försvinner, eller blir besviken eller avvisar dig.


Denna beslutsmatris är subjektiv vilket gör attraktion irrationell och ologisk, men samtidigt kan du inte tvinga någon att gilla dig än mindre älska dig, dejta äldre män. När en livsstil väl är etablerad är det svårt att ändra på en krona. Det är opraktiskt att dejta äldre män att efter en första dejt magi händer, att personen plötsligt tappar sitt liv plötsligt tillgängligt på din vink och ring.


Detta gäller särskilt idag när många människor redan har ett liv, är multitasking, är självförsörjande, dras till cyberrymdens glans eller har hoppat av dejtingscenen baserat på tidigare, tvetydiga, negativa erfarenheter.


Det är säkert att säga att människor i hemlighet skulle träffa någon som är känslomässigt intakt – en känslomässig oskuld – som inte är korrumperad, fläckad eller på annat sätt outplånlig fläckad från en tidigare god relation som blivit sur.


Släpp det, dejta äldre män. Den personen existerar inte. Ja, du vill hellre vara den allra första dejta äldre män, som om de varit ensamma på en ö, eller i en grotta. Dejta äldre män oavsett vilka roller vi spelar och vilka hattar vi bär, är vi alla sociala djur. Äldre relationer är inte raketvetenskap, men de är svårare.


Allt du verkligen önskar är att en person i universum ska tro att du är speciell, ge ett vänligt ord, lyssna, dela med dig av god karaktär, och det är allt nog. Reid Daitzman, Ph. Ego och egennyttiga fördomar formar den livshistoria vi delar med världen – och med oss ​​själva. De goda nyheterna: En intern beräkning kommer att hjälpa oss att bättre förstå vem vi verkligen är. Reid J. Daitzman Ph. Normala fallgropar med dejting när "äldre" Ett personligt perspektiv.


Upplagt 12 juli, Recensionerad av Kaja Perina Dela. Dejtingspelet är i upplösningen av varje faktor, men denna upplösning är osammanhängande. När du är på ett äldre datum är du som en terapeut, men saknar utbildningen, etiska begränsningar och formella insikter.


Om författaren. Online: www. comLinkedIn. Läs Nästa. Ryggpsykologi idag. Tillbaka Hitta en terapeut, dejta äldre män. Få hjälp Hitta en terapeut Hitta ett behandlingscenter Hitta en psykiater Hitta en supportgrupp Hitta teleterapimedlemmar Logga in Registrera dig USA Austin, TX Brooklyn, NY Chicago, IL Denver, CO Houston, TX Los Angeles, CA New York, NY Portland, OR San Diego, CA San Francisco, CA Seattle, WA Washington, DC, dejta äldre män.


Tillbaka Få hjälp. Mental hälsa Beroende Ångest ADHD Aspergers autism Bipolär sjukdom Kronisk smärta Depression Ätstörningar. Personlighet Passiv Aggression Personlighet Blyghet. Personlig tillväxt Målsättning Lycka Positiv psykologi Sluta röka. Relationer Låg sexuell lust Relationer Sex. Familjeliv Barnutveckling Föräldraskap. Se hjälpindex. Behöver jag hjälp? Självtester Terapicenter NYHET, dejta äldre män. Prata med någon Hitta en terapeut Hitta en behandlingscentral Hitta en psykiater Hitta en Dejta äldre män Grupp Hitta teleterapi.


Tillbaka Magazine. November Känn dig själv: från självbedrägeri till självstyre Ego och fördomar om självtjänande formar den livshistoria vi delar med världen – och med oss ​​själva. Tillbaka idag. Mest populära 8 tecken på känslomässig försummelse i din familj Ny forskning avslöjar varför vissa människor är ensamma "Göra och inte göra" för att leva som en introvert känslomässig försummelse är en vanlig orsak till semestertomhet 4 nycklar för att få ett förhållande att fungera.


Viktiga läsningar. Populära ämnen Coronavirus Sjukdom Narcissism Demens Bias Affektiva prognoser Neurovetenskap.





100 gratis singlar dejtingsajter inget kreditkort



Min pojkvän hade arbetat stadigt inom sitt område i flera år, så det var svårt att få honom att förstå saker jag kände att jag var tvungen att göra för att nå framgång inom mitt område. Som tur är förstår min pojkvän hur viktig min karriär är för mig, så det var aldrig en fråga om jag ville ta chanser som att flytta fram och tillbaka från Los Angeles till New York för fantastiska möjligheter på drömföretag eller skjuta upp planerade datum för att det fanns en händelse eller berättelse jag behövde täcka.


Alec och Hilaria Baldwin: 26 års mellanrum. Om din framtid med din pojkvän är viktig för dig, kan dessa saker kräva mycket samtal och kompromisser för att passa in i ditt nuvarande liv. Dina vänner är väldigt olika. Mode Skönhet Livsstil Underhållning Digitala frågor Shopping SC tv. Dela Facebook Pinterest Twitter Tumblr.


Vad är hett. På jakt? Dessa stjärntecken är mest sannolikt att fullmånen i Tvillingarna den 18 december tvingar dig in , Dessa 3 stjärntecken är mest sannolikt att falla Taggar: Dejting Dejtingråd kärleksråd.


VILL HA MER? Facebook Pinterest Twitter Instagram. Om oss Tillgänglighet Annonsera Kontakta oss Karriär Press. Han ska vara snäll och kärleksfull och möta dig i mitten när det gäller ansträngning i ett förhållande. Han borde få dig att känna dig som en drottning. Älska det eller hata det? Dela dina tips i kommentarerna nedan. Min sanna passion i livet är att förvandla ditt kärleksliv genom att ge dig specifika verktyg och tekniker som du kan använda för att attrahera långvarig kärlek. Jag började när jag läste Adams berättelse.


Haa ha, en sak du utelämnade är att han bara blir äldre och äldre. Om han är säg, 55 och du är 30 när du är 40, kommer han att vara 65 och kommer att bli äldre för varje minut. Gör dig redo att byta blöja. Var du verkligen tvungen att säga det. Julie, Laura har rätt. Jag är 64 och dejtar många män över. De har alla möjliga hälsoproblem. Min man dog plötsligt av en hjärtattack vid 60 års ålder, på sin första pensionsdag!


Jag känner män som är väldigt omtänksamma och snälla, men som min syster sa, män i denna ålder letar efter en sjuksköterska eller en handväska. Vissa har stora medicinska räkningar. Var bara klok. Du täckte precis mina tankar! Vi har det bättre med yngre män — mindre bagage, mer passion för livet, bättre hälsa och bättre utseende. De är mer mentalt stimulerande och mindre bittra.


Det finns inget positivt att dejta en äldre man. Jag dejtar en 48-åring just nu, insåg inte hans ålder när vi träffades eftersom han ser så fantastisk ut och han kan bokstavligen älska i timmar varje dag om jag vill att han ska! antar att jag hade tur. Han behandlar mig som en drottning, tillfredsställer mig alltid i sovrummet och kan gå på flera sessioner. Antar att jag också hade tur.


Detta får mig att känna mig positiv inför mitt förhållande som precis har börjat! Respekterar mig definitivt och behandlar mig som en drottning, bra samtal, får mig att skratta, ingen omognad! Och vice versa. Han är ett fysiskt mirakel och en otrolig uthållighet. Jag träffade en man som är 72 och i bra form. Han simmar varje dag och simmade Engelska kanalen för flera år sedan. Men han ljög om sin ålder och många andra saker också. Jag förstår din uppfattning och du kan ha rätt i vissa eller många fall.


Visst, jag kanske hade mer energi då, men det var som ett hagelgevär; några träffade målet men andra delar av skotten missade helt. Idag tar jag tag i allt det där … Läs mer ». Håller helt med Laura. Han är inte bara supersmart, han är fantastisk i sängen, han råkar vara min bästa vän och mentor. Haa ha! Vilken omogen respons. Daaannng Laura!!!! Var mycket beskyddande mot dig och skulle korsa havet för att lägga världen för dina fötter. Ha meningsfulla samtal.


Ingen tid för lekar och skitsnack. Den bästa kvalitetstid och uppriktiga förälskelse. Min första tanke var att antingen var din upplevelse med en äldre avfallen man eller att du bara är avundsjuk och förföljer människor. Jag är själv i bra form och kan attraheras av kvinnor i min ålder eller äldre, men jag dejtar yngre kvinnor för att vi så småningom gifter oss med den vi dejtar. Jag vill ha barn, så kvinnor mellan 25 och 33 är det bästa för vuxna, frontallobsutveckling och allt.


Genom historien är det inget fel med det, så folk borde öppna sina sinnen, förlora sin svartsjuka, tänka på sina egna saker och tysta. De flesta yngre kvinnor … Läs mer ». Jag svär, de artiklarna finns redan.


Vad sägs om att reda ut dig själv ... som i vad som händer med mig att jag känner denna attraktion till en äldre man ... och få den läkning du behöver gå igenom processen hitta dig själv först ... än när du är aktiv i vem du är och blir den du är …du kommer att locka rätt man för dig…han kommer att hitta dig och se och acceptera dig som du är….


när jag träffades trodde jag att han var ungefär 38 år eller så! men om du råkar träffa och få kontakt med en äldre man som jag, var jag skeptisk till åldersskillnaden men han är bättre i sängen än de flesta killar jag har varit med och den mest aktiva personen jag känner!


Du har en presumtion där att något måste vara fel med en person som lutar sig mot partners utanför sin åldersgrupp, vilket studier visar att det absolut inte är fallet med kvinnor eller män i den situationen. De skyr ofta nyare teknik; många är trötta på kvinnor och hatar relationer, och förväntar sig att du gör alla förändringar och uppoffringar. jag håller med. Jag har samma problem och föreställer mig att han bara vill ha en sjuksköterska under sina senare år.. han har pengar men riktigt gammaldags.


alla äldre män kanske inte är så. Äldre betyder inte att de är ekonomiskt stabila, mogna eller uppskattar en yngre kvinna. Jag föredrar äldre män och jag är fortfarande singel på grund av omognaden. Min äldre motsvarighet var i konkurs och var där ute och porträtterade motsatsen. Han letade efter någon som kunde stötta honom. Snälla, dejta inte någon som är 5 år äldre!!!! Det kommer att förstöra ditt liv.


Ålder eller kön har inget med det att göra. Mitt narcissistiska ex är ett perfekt exempel. Och 5 år? Ja, jag känner igen de där korta ögonblicken när vår åldersskillnad är uppenbar; men det har aldrig känts otillräckligt. Och jag vet … Läs mer ». Och jag kan berätta för dig att åtminstone enligt min personliga erfarenhet skulle jag bry mig mindre vilken typ av bil han kör eller om han har ett fint jobb. Det som drog mig till honom är hur snäll och kärleksfull han är, hur mycket han uppskattar mig och det faktum att han behandlar mig som en jämlik.


Vi är helt i samklang med varandra i hur vi ser på livet. Jag är trött på att folk antar att det kan … Läs mer ». Jag kan helt relatera till ditt inlägg. Vad vi ser på en man är något som pengar inte kan köpa och om du hittar det hos en kille ung eller äldre så tror jag att du har fått jackpotten! Mina lyckönskningar till dig och ditt par.


Jag höll helt med dig. Jag dejtar någon som är 12 år äldre än mig också. Och många andra. Se till att du förstår varför du väljer den här killen i första hand. Det är alltid viktigt att fråga dig själv varför personen du attraheras av är så attraktiv för dig. Vad du kan hitta är att det finns en avtryckare som trycks in. En känslomässig sådan. Mycket ofta uppstår spontan romantik för att din svaga punkt matchar något med honom.


När det är en åldersskillnad på mer än några år, se till att du inte projicerar på honom. Ja, det finns den gamla klichén om "pappas flicka" och alla de psykologiska problem som för med sig. Men det är en klyscha av en anledning. Många kvinnor som engagerar sig med äldre män är ute efter att få kontakt med något de känner att de saknar. Så länge du förstår varför du gjorde valet kan du gå in med vidöppna ögon.


När du dejtar en äldre man, finns det en mycket tydlig möjlighet att han har varit gift tidigare. Och kanske till och med har barn med en annan kvinna. Du kommer att behöva veta själv om du vill bli en omedelbar mamma eller inte. Och du måste vara medveten om alla komplikationer av en relation med en annan familj. Hans första skyldighet kommer uppenbarligen att vara mot sina barn. Du måste också skapa någon form av relation med ex-frun om det går långt.


Och du måste förstå din prioritering i den mixen. Tänk på att dina ekonomiska bilder kan vara helt olika. En av de mest sannolika platserna som du kommer att argumentera för är pengar. Många kvinnor gifter sig för fördelarna med extra ekonomisk trygghet. Om du verkligen känner en känslomässig koppling och kärlek med honom, är det inget fel med pengar som en sidofördel.


Tänk bara på att du kanske måste ha några seriösa diskussioner kring ditt bidrag som kanske inte matchar hans. Och även om han säger att det inte är ett problem, måste han godkänna dina utgifter och pengar.


Å andra sidan, om du är den rika, måste du se upp att hans avsikter också är rena. Har du någonsin sett ett par där han är den framstående äldre killen, och hon är den yngre kvinnan på hans arm? Låt oss vara helt ärliga här - jag är säker på att du sa några ganska kassiga saker om det. Och låt oss vara extra ärliga och erkänna att du förmodligen var lite avundsjuk.


Det coola med att dejta en äldre man är att du alltid kommer att se ung ut för hans ålder. Och det gör underverk för din fåfänga såväl som dina känslor om hur du ser ut. För att vara säker, en av sakerna du inte vill göra är att få den här killen att känna sig äldre än han redan är.


Vissa kvinnor gör misstaget att försöka få honom att se äldre ut så att hon verkar yngre. Det här kommer inte gå bra för honom. Det han vill känna är mer virilt, inte som din morfar. Om han är äldre än 40, så är chansen stor att han kommer att gå runt i sovrummet.


Så du kommer att vilja ta fart på dig själv också. Han kommer inte att rusa till mållinjen. Och ju mer du kan hjälpa honom att få det att hålla, desto bättre. Ett misstag som många kvinnor gör när de dejtar en äldre man är att de tenderar att överanstränga det faktum att de är yngre.


Vilket betyder att de kan klä sig lite olämpligt. Det är mest troligt att han dejtar dig för att han vill ha dig i vilken ålder du än är. Kom ihåg att det också kan vara pinsamt för en äldre man att dejta en yngre kvinna som inte beter sig i hennes ålder. Låt oss säga att du pratar om dina favoritkomediprogram från när du var liten. Du kanske vill hänvisa till program som han kan relatera till först. Till exempel, om han är ett barn, har han förmodligen sett "The Brady Bunch. Och senare kan du prata om dina program som "Räddad av klockan.


Sanningen är att det verkligen inte spelar någon roll så länge ni båda kommer överens och kan relatera till varandra på en djupare nivå. Som jag gillar att säga, det är inte storleken på kanjonen - det är styrkan på bron. Så länge du kommer ihåg att anslutningen fortfarande är det viktigaste som han letar efter, kommer du att klara dig bra. En äldre man kommer att vara mycket mer bekymrad över ridderlighet och att spela den maskulina rollen.


Det är något han kommer att åldras in i. Det är en naturlig process för killar som blir lite äldre. Så du måste vara villig att låta honom göra fler saker åt dig. Låt honom öppna dörren, dra ut din stol och låt honom göra de där små sakerna som får honom att känna att han är mannen. Naturligtvis är en åldersskillnad mycket mer uttalad när du är i 20-årsåldern än när du är i 40-årsåldern.


Eftersom jag vanligtvis ger råd till kvinnor i slutet av 30-årsåldern och uppåt, pratar jag förstås faktiskt om åldern där skillnaden inte är så stor skillnad. Låt oss inse det, om du är i 20-årsåldern och dejtar en man i 40-årsåldern, kommer de flesta människor att skrika "pappaproblem! Faktum är att du bara har flera års livserfarenhet, och han har ungefär dubbelt så mycket. Men när du är äldre kan han vara äldre och det gör verkligen inte så stor skillnad.


Så länge - som de säger - ni båda är unga i sinnet. När det gäller livserfarenhet är ni nog båda ganska lika. Och låt oss vara helt ärliga, det finns en anledning till att det är mer acceptabelt när kvinnan är yngre än mannen - vilket jag ska förklara i nästa tips:. Det råkar också vara en av de mer acceptabla kombinationerna för de flesta. Anledningen är att en äldre man innebär mer resurser, mer visdom, mer vilja att engagera sig.


Han har sått sin vilda havre. Han behöver inte vara en vild Playboy. Detta har nästan alltid varit sant förr. Åldersskillnaden mellan mannen och kvinnan var vanligtvis nödvändig så att båda var på samma mognadsnivå. Studier har visat att den genomsnittliga åldersskillnaden när du är i 20-årsåldern är cirka 2 till 3 år. När du är i 40-årsåldern är den åldersskillnaden vanligtvis runt sju år eller mer.


Låt inte andras fördomar påverka din acceptans av honom eller förhållandet. När du väl har fattat ett beslut att ha ett förhållande med en åldersskillnad måste du acceptera allt som kommer med det. Om du vet att du har en solid kontakt med honom och ditt förhållande är bra, låt inte andras åsikter eller fördomar påverka dina känslor.


I vår tid av internet och sociala mediekultur är det vanligt att se shaming och andra mobbningstaktiker online som ett sätt för andra människor att få sig själva att känna sig viktiga. Gör en personlig förklaring för att förklara ditt förhållande skottsäkert från andras åsikter. Det är förmodligen det enskilt bästa du kan göra för att klara stormarna. En av de främsta anledningarna till att du skulle vilja dejta en äldre man är att han är mer tydlig med vad han vill ha i ett förhållande.


Låt oss vara verkliga här – yngre killar vill bara ha kul så länge det varar. Äldre killar är redo för mer. De har vuxit ur det. Chansen är stor att han vet exakt vad han vill ha i ett förhållande med dig.


Och det kommer att kännas som en frisk fläkt. Han är förmodligen redo att kommunicera mer och ägna mer uppmärksamhet åt dina behov.


Mest för att han inte behöver sköta sina egna lika mycket. Och å andra sidan, om du träffar en kille som fortfarande är fast i sina yngre "festvilda" år, så vet du att du måste undvika det förhållandet direkt. Något annat som kan hjälpa dig är att märka hur mycket den här killen faktiskt vet om vad han vill. Om den här äldre killen fortfarande är lite aning om ditt förhållande och hans behov såväl som dina, borde du vara snabbare att släppa loss honom.


Chansen är stor att han inte blir bättre ju längre du behåller honom. När du dejtar äldre män bör du märka mer omedelbart om han har mognat bra - som ett gott vin - eller om han har förvandlats till vinäger. Att kunna se hans mognadsnivå kommer att göra det mycket lättare för dig att se om han är The One för dig. I verkligheten är den bästa kompatibiliteten mellan två personer när de delar liknande upplevelser av livet. Men i slutändan kommer limmet som håller dig samman att vara de upplevelser du delar.

No comments:

Post a Comment